شهر وان ترکیه از جمله مقصدهای گردشگری پر مخاطب نزدیک به ایران است که برخی از هموطنان با اتوبوس یا خودرو شخصی به این شهر دیدنی کوچک و زیبا سفر می کنند. در روزگاری که عوارض خروج از کشور ۳۰۰ درصد افزایش یافته و ارز  مسافرتی نایاب شده است، سفرهای ارزان به نقاط گردشگری نزدیک مرزهای شمالی و غربی کشور، در برنامه گردشگری  شماری از هموطنان قرار گرفته که وان یکی از انها بوده و در این گفتار شما را با راهنمای سفر به این شهر آشنا میکنیم. تور وان از تبریز بدلیل مسافت کوتاه از لحاظ هزینه به صرفه تر است ، تور وان یکی از پر مسافر ترین تورهای آسیایی میباشد که در میان ایرانیان محبوب است .

تور وان

وان ترکیه ، شهر بسیار کوچکی است که در نزدیکی مرز مشترک ایران و ترکیه قرار گرفته است و با پایانه مرزی رازی در شهرستان خوی آذربایجان غربی، تنها یک ساعت فاصله دارد.یعنی شما می توانید از هر نقطه کشور، خود را با قطار، به  شهرستان خوی رسانده و از انجا پس از انجام امور گمرکی و مرزی و ترانزیت کردن خودرو، وارد خاک ترکیه شده و به سمت وان حرکت کنید. گاها قیمت بلیط قطار از مراکز استان ها به سمت شمال غربی کشور، کمتر از قیمت بلیط اتوبوس لوکس است که برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رجا مراجعه کنید. تور زمینی وان از تبریز را برای تعطیلات به شما پیشنهاد میکنیم.

برای تور وان از تبریز به وبسایت تورکده مراجعه بفرمایید. ما بهترین نرخ تور وان ترکیه از تبریز را به شما ارائه میدهیم.

 


گاه سایت بلاگ بیست ترکیه ,تبریز ,کشور، ,قیمت بلیط ,قرار گرفته ,غربی کشور، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نُت یاب (بانک نُت موسیقی) اطلاعات جامع و تخصصی موبایل های هوشمند تجهیزات آشپزخانه صنعتی ویلا و مستغلات در مازندران ( آمل ، محمودآباد و چمستان ) دامپـــزشکی شهرستان کهنوج دانلود رایگان 98 طب اسلامی / سنتی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تاریخ ایران و جهان